2012. február 16., csütörtök

¡Atención! ¡Atención!

A blog címe sajnos az idővel érvényét, aktualitását veszítette, hiszen azóta Brigivel és Csabával már képesek vagyunk olyan összetett mondatokat is mondani spanyolul, mint "június 25-én születtem, ez itt Csaba és Brigi, házasok". Talán már vizet is tudunk kérni, illetve megkérdezni, merre van az árnyékszék. (Erősebb lelkületűek megnyugtatása végett elárulom, azt is tudjuk mondani, hogy "szeretem a puncid"). S mivel kicsinyke lelkem nem bírná el, ha bárki is hazugsággal (divatosabban szólva: "őszintétlenséggel") vádolna - ha már a plágium amúgy sem oly nagy vétség -, vettem egy nagy levegőt, és úgy döntöttem, hogy búcsút intek a régi jó kis címnek, és még utazás előtt frissítem a korábban jól begyakorolt "Yo soy hungaró, no habla español" frappáns szállóigét. Fogadjátok nagy szeretettel az újat, amely előbbi bejegyzésemből táplálkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése